Coromandel (deel 1) - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van bas Vogelaar - WaarBenJij.nu Coromandel (deel 1) - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van bas Vogelaar - WaarBenJij.nu

Coromandel (deel 1)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg bas

16 Augustus 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hey

Het is weer tijd voor de zondagse update, maar waarschijnlijk wordt het een beetje een onsamenhangend verhaal want ik ben echt supermoe.

Was afgelopen week zo zwaar dan? Nou ja, ik heb echt best wel een zware week achter de rug. De colleges gingen hun gewone gangetje, weinig boeiends over te melden, maar ik heb wel echt bijna elke vrije minuut aan huiswerk besteed, dat blijft toch echt ff wennen. Aan de andere kant heb ik het ook wel aan mezelf te danken, want ik heb sinds vrijdag geen minuut aan huiswerk kunnen besteden ivm met een tripje.
De vrije minuten die ik niet aan huiswerk heb besteed heb ik gelukkig aan leukere dingen kunnen besteden. In mijn eigen huis is het niet heel gezellig, maar ik ben ondertussen dusdanig goed in flat 13 geintegreerd dat als ze een huisetentje organiseren ik ook mee kan eten. Ook bij andere flats loop ik zo nu en dan eens binnen, is best gezellig.
Heb deze week wel wat biertjes gedronken, maar ben niet echt uit geweest, voelde me niet helemaal lekker, maar dat is gelukkig weer goedgekomen.

Ik heb over 2 weken mid-semester break (ja, als jullie in NL weer beginnen heb ik mijn eerste vakantie alweer), en ben plannen aan het maken om samen met Martijn, Brian (een Amerikaan) en Christianne (een Canadese) (alle 3 ook bewoners van Whitaker) rond te gaan reizen, maar dat gaan we deze week concreet maken.
Ook na het semester ben ik vakantie plannen aan het maken, ik speel met de gedachte om naar Australië of Fiji te gaan, maar waarschijnlijk valt dat toch een beetje buiten budget. Aan de andere kant valt binnen NZ waarschijnlijk ook genoeg te ontdekken, dus hier vermaak ik me vast ook wel.

Dit weekend heb ik ook een korte vakantie gehouden, ik ben lid van de AUTC (Auckland University Tramping Club) die ongeveer 1x in de 2 weken tramps (hikes) organiseren in Nieuw Zeeland. Een meisje uit de flat ging erheen en ik was ook wel benieuwd, dus had me toen ook maar ingeschreven. De organisatie ging een beetje stroef, maar uiteindelijk kon ik mee en had ik alle benodigde spullen. We gingen naar Coromandel peninsula, een schiereiland op ongeveer 2 uur rijden van Auckland. De wagen waarmee we gingen was lichtelijk krakkemikkig (hij werd tijdens de trip al de "loser cruiser" gedoopt) en er zat een aanhanger aan voor de backpacks, maar het hoosde echt ontzettend, dus ik was bang dat mijn spullen doorweekt zouden raken maar het viel gelukkig mee. (hier houdt de zondag update op omdat ik te moe ben, morgen meer...)

Cheers
Bas

  • 16 Augustus 2009 - 18:35

    Bauk:

    vet, wat een leuke plannen allemaal, potverdikkie zeg! gelukkig mooi weer hier in nederland anders was ik helemaal stinkend jaloers. Hoewel ook met het mooie weer hier in nederland ben ik stinkend jaloers... %-(
    hahahaha
    ik ben benieuwd naar je verdere update, hoop dat je lekker geslapen hebt :-)
    xx

  • 16 Augustus 2009 - 19:47

    Irene:

    Blijf vooral ook leuke dingen doen he! Maar goed, helaas moet er ook gestudeerd worden.. Bij mij nu nog niet helemaal aan de orde.

    Kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

bas

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 18533

Voorgaande reizen:

19 Mei 2012 - 24 Januari 2013

Stage @ CSIRO

07 Juli 2009 - 03 Januari 2010

Geologie down under

Landen bezocht: